Zoznámte sa so základnou funkcionalitou Safetic LMS

Safetic LMS – Základná funkcionalita

Administrácia vzdelávania

  • Manažérske prístupy (HR) – Priraďovanie administrátorských prístupov zamestnancom BOZP firmy na správu konkrétnych klientov / Priraďovanie administrátorských prístupov HR manažérom konkrétneho klienta.
  • Klienti – Vytváranie klientov a individuálne nastavenia pre každého vášho klienta.
  • Prevádzky – Vytváranie a nastavovanie prevádzok / študijných skupín a priraďovanie školení.
  • Zamestnanci – Nahrávanie / import zamestnancov a priraďovanie školení na štúdium.

Automatizácia procesov

  • Automatické odosielanie prístupových údajov zamestnancom ku školeniam.
  • Prihlasovanie zamestnancov do školení bez nutnosti použitia mena a hesla.
  • Automatické odosielanie záznamových kníh zamestnancom a HR manažérov v okamihu absolvovania školenia.
  • Pravidelný reporting s prehľadmi o vystavených záznamových knihách a absolvovaných termínoch.
  • Pripomienkovanie zamestnancov o blížiacich sa termínoch opakovaných školení.
  • Prepojenie s personálnymi informačnými systémami pre lepšiu správu zamestnancov.

Personalizácia štúdia

  • Individuálne nastavenia pre každého klienta (nahrávanie dokumentov, nastavenie periodicity školení, nastavenie pripomienok, …)
  • Individuálne nastavenia pre každú prevádzku (nahrávanie povinnej dokumentácie pre OPP – požiarno-oplachové smernice / evakuačný plán / zhromaždisko, nahrávanie iných dokumentov )
  • Individuálne nastavenia pre každého zamestnanca (nahrávanie povinných dokumentov, napr. návod na obsluhu stroja, smernice, atď.)

Archivácia

  • Archivácia záznamových kníh.
  • Pravidelné zálohovanie systému.
ukážky systému safetic

Funkcionalita Safetic LMS v obraze

online školenia

Zoznam Safetic školení

Riešenie Safetic obsahuje desiatky hotových školení, ktoré sú ihneď použiteľné či už pri nástupe nového zamestnanca do zamestnania alebo pri opakovaní školenia.

Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
Ochrana pred požiarmi